CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 17, 2009

Apa lagi da..~

Hehehe.. Hari ni aku nak keluar jalan2 pagi2 lagi, mungkin sampai ke petang. Nak tengok apa yang aku buat hari ni. Best ka tak.. Hahaha.. Merepek ja aku ni..

Erm.. Actually aku nak cerita benda lain.. Korang cuba bayangkan diri korang tu aku. Sakit tak hati korang kalau korang terpaksa sakitkan hati orang lain..?? Sebenarnya situasi ni aku tak nak sakitkan hati sesiapa. Tapi bila keadaan memaksa, aku terpaksa sakitkan hati orang tu. Tapi tu bukan jenis yang aku suka buat. Bila aku diam, jangan ditanya2 dekat aku apa, kenapa, kat mana semua.. Time aku out of mood, memang aku nak ada away dari zone aku.. Bolehkan? Aku tak suka nak penat2kan otak aku nak berfikir panjang and belum tentu jadi. Aku penat berfikir dekat office, takkan lepas keja nak berfikir lagi?? ..lagi.. Aku rasa aku tak dapat tangani masalah ni sorang2.. Aku kena cari dia, duduk berbincang.. Tanya apa2 yang patut.. Apa tak kena.. Tapi, aku pun pening jugak.. Aku atau dia yang ada masalah or ada apa2 yang tak kena..?? Takkan aku saja yang kena mengalah? Takkan aku saja yang salah? Takkan aku saja tak boleh itu dan ini..?? <----UNFAIR!!! Tapi, selamat aku jenis tak ambik kisah sangat. Kalau tak memang dah perang besar la.. Aku biarkan saja takdir tentukan segalanya.. Aku takkan bersuara sangat, ok..

1 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

....bersuara biar dari dlm hati dgn ikhlas, fikiran yg waras...