CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 25, 2008

Malang sekali..

Hari ni aku keluar rumah lepas Zohor.. Kemudian aku tuju ke PISA, ada sale Metrojaya tu la.. And then aku aku ke Komtar, tujuan dia aku nak makan.. Ke semua tempat yang dituju ni, aku bersama dengan si dia, "abi" la.. Sapa lagi kan time cuti2 ni.. Tapi nasib aku hari ni tak baik. Aku drive dari Ujung Pasir sampai bawah Komtar semata-mata nak cari parking. Dia tak berapa arif dengan parking kawasan tu. So, aku drive la macam biasa. Aku kurang selesa dengan Wira, sebab seat dia tenggelam and stering dia tinggi sikit, terlindung pandangan mata aku ni. Aku usaha tak nak masuk parking Komtar tu, dia cakap masuk ja la. Asalkan ada parking and kami leh gi makan. Memang aku macam orang puasa hari ni. Sampai gastrik aku hari ni. Mula2 masuk takda apa2.. Macam biasa la. Then sampai satu level tu aku tak perasan kelisa depan ni stop. Then orang sebelah aku ni pun suruh aku break. Mana nak tau kereta depan stop, aku pn cium bumper dia. Terkeluar sikit. Aku punya baik minta maaf, si pengkit cina pendek ni cari pasal cakap kasar2. Aku tau la dia marah, kalau aku kena cium sedas pun aku bengang gak. Tapi tak payah la nak jerit2. "WTF" punya pengkit ni. Melayang lagi duit aku. Tak cukup pening aku dengan kereta and duit, "abi" menambah sakit hotak aku ni. Gaduh pulak kami kat public, tarik2 aku. Ingat aku takda maruah, last aku terpaksa berkasar dengan dia baru dia ok sikit. Aku call Pinky Girl, aku keluar dengan dia. Aku sampai rumah pukul 9 lebih. Puas hati aku.. Tapi aku simpati pun ada jugak. Pikir2 balik, sapa suruh berkasar dengan aku.. Nasib la.. Kesian dia..

1 comments:

[mohamadtahir] [mz] said...

..sesuatu yg trjadi pasti ada hikmah atau teladan yg kita kena tempuhi dn hadapi.. jgn salahkn sesiapa sb kdg2 kita x sedar kita ada jugak buat salah.. penyesalan kdg2 kurang berbaloi bila dh berlaku kn?

kesabaran menguji lagi....