CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 27, 2008

Sabtu.. Macam2 ada.. (^.^)"

Hari ni macam biasa aku dekat rumah lepas aku hantar mak gi kedai. Aku hanya buang masa aku dekat rumah pagi ni sampai pukul 1 jap lagi then aku nak keluar cari barang kat bazar.. Heheheh.. Tak sabar nak keluar dari Penang jap, and aku tak gentar dengan exam Final aku sangat. Sebab insyaallah aku boleh buat. Insyaallah.. Entah la kenapa aku lebih gemar memikirkan pasal aku nak keluar dari Penang tu. Seronok pulak.. Tapi tak boleh seronok lebih. Aku duk terbayang2 macam mana malam tu nanti.. Huhuuhuh...~ Harap2 tak menduka citakan la macam malam2 lain yang pernah aku hadir. Last aku attend malam yang menggembirakan aku ni masa Bank aku buat Dinner dekat hotel Paradise. Tu pun tak berapa best. Hahahahha..!!!! Memang bosan, dah tu lucky draw no table ja naik.. Aku pun punya la tunggu nama aku naik, hmmm....~ Menduka citakan.. Huhuhuhuh...~ Last yang kaya bertambah kaya.. "Panas" bangat malam tu.. Last aku melawak dengan kawan2 aku, aku lupakan segala perasaan tak puas hati.. Hahahahah..!!!! Malam tu ada yang pakai macam2 style.. Tak pakai baju pun ada jugak. You all should know la kan.. Hahaha..!! Lawak..!! Yang memalukan, melayu pun pakai cam tu jugak.. Errmmm...~ Biarlah, asalkan korang bahagia tak kacau aku.. Kikiki.. Hari ni aku nak keluar lluangkan masa dengan "abi" lagi.. Sebab dia nak balik kampung Bandar Putri dia la.. Aku relakan saja dia balik kampung sebab aku nak menyendiri sekejap. Senang aku nak bergerak. Biar jauh dimata tapi dekat dihati.. :)
Aku nak siap2 nak keluar dah ni.. Nanti dia marah pulak aku lambatzz.. Hahaha..~

0 comments: