CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, September 21, 2009

Selamat Hari Raya
Minal Aidil Walfa Izin
21 September 2009
-V1-





..Secret Recipe Gurney Plaza..

Tengah siap2 nak decorate kek ni..

Baru mula melakar mesej.. Aku blur sebenarnya, tak tau nak tulis apa..

Tengah kusyuk tekan benda ni.. Tumpu perhatian..

Ni mesej yang aku lakarkan atas Brownies Walnut ni..

Aku tertawa sendiri sebab nak tulis mesej ni dah bukan dalam line aku.. Hari2 pegang keyboard, tapi hari ni gatal nak pegang paip cream tu plak.. Hahah..!!

Last touch-up untuk kek ni.. Aku minta bunga.. Demanding betul aku ni.. Yer lah, kan aku bayar, apa pun aku leh minta.. Tapi dapat diskaun.. kikiki..!!~

Hasil kerja aku.. :D Tapi kek ni slide skit masa aku angkat.. Aku lupa dia bukan cream cake yang memang stay atas cake board..

0 comments: