CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 29, 2008

Kawan


Dalam post kali ini aku terasa ngan kawan2 aku.. Aku macam terkena plak kali ni..
Diorang ingat aku ni kaya sangat ka nk kuar and jadi driver.. Diorang xpa la..
every month ada duit masuk walaupun duit dari PTPTN. Walaupun aku dah keja, duit aku tu hanya untuk belanja harian aku. Malas betul aku bila ada kawan bukan untuk dihargai diri ini, tapi guna untuk kesenangan diorang ja. Tak boleh ka mereka semua ni pikir apa yang aku sedang pikirkan buat masa ni..??? Yang mereka tahu hanyalah untuk kepentingan mereka sendiri.. Apa salahnya jika mereka yang berusaha sekali sekala untuk menggembirakan hati kawan2 yang lain.. Tak salahkan..???? Pelik sungguh mereka semua ini sehinggakan tak pernah memikirkan perasaan orang lain.. Come on la friends, find and love your friends.. Don't look forward for own happiness. Nothing could change you except your friends.. Appreciate those around you right now coz they hard to find as best friend.

0 comments: